1.
A netikett szabályai. Mind ismerjük őket, elvileg kellett tanulni informatikaórán. Ha valakinek ez kimaradt, ajánlatos utánanézni. De ha valaki tisztelettel közelít a társai felé, erre sincs szükség.
2.
Ha már csúnya beszéd... Ezt a játéktéren cenzúra nélkül toleráljuk. De csak a játéktéren!
Mivel maga az oldal minden tekintetben +18-as, ezért sem a durva beszédet, sem a brutalitást, sem a szexuális tartalmakat nem kell külön jelölni. Viszont utóbbinál is elvárjuk a minőséget, a felesleges trágárság és pongyola fogalmazásmód kerülését!
3.
Mindenkinek más a stílusa, másként és más hosszúságúakat ír. Ez nem baj. De mi nem szeretjük a rövid hozzászólásokat, ezért minden játéktéri hozzászólásnak legalább 8 sorosnak kell lennie! Ide tartozik, hogy a szerepjátékos jelölések használata (* ~ stb) nem kötelező, kivéve a karakter által mondottak előtt a gondolatjel (-) és helyszínváltáskor annak megjelölése (pl.: //Park//) A hangulatjeleket a játéktéren belül nagyon nem szívleljük.
4.
Egy játékosnak tetszés szerinti mennyiségű karaktere lehet, ezt nem szabályozzuk. Mindenkit kérünk, hogy mérje fel a képességeit, és mielőtt új karaktert indítana, győződjön meg róla, hogy azt is olyan színvonalasan tudja játszani, mint az előző(eke)t.
5.
Avatar. Mint tudjuk, ezek azok a képek, amik a nevek mellett vannak. A karakter arca, ha úgy tetszik, ennélfogva összhangban kell lennie a külső leírásával, különben nem tudjuk elfogadni (pl, ha a karakter 18 éves, akkor ne Brad Pitt tavalyi képe legyen az avatarja). A rajzolt, anime-jellegű képeket nem túlzottan kedveljük. Egy avatart, akár híresség, akár nem, csak egy karakter használhat, és a saját karakterének avatarját bárki engedély nélkül cserélheti.
6.
A helyesírás kérdése olyan fontos, hogy külön pontban emelem ki. A rossz helyesírástól személy szerint én a falat kaparom. Mindenkinek van helyesírás-ellenőrzője, ha más nem, Wordben, aki bizonytalan, legyen szíves bekapcsolni, alkalmazni.
7.
Egy karakter haláláról csakis és kizárólag annak játékosa dönthet! Extrém esetben pedig az adminok. Ha valaki túl nagy ostobaságot követ el (teszem azt, egymagában rátámad az Igazságügyi Palotára, vagy bíróként egyedül akar razziázni egy klán búvóhelyén) a karakterével, a karakter élete a továbbiakban a játékostársak jóindulatára van bízva, szóval csak óvatosan.
8.
Ha kíváncsi természet vagy és olvasgatod más játékosok írásait, az szép és dicséretes. De amit te így megtudsz, azt a karaktered még nem tudja! Mindenki csak azt a tudást játszhatja ki, amit a karaktere meg tud indokolni!
9.
Fontos, hogy a játékot mindkét vagy esetenként minden résztvevő élvezze. Ehhez az kell, hogy mindenki igyekezzen olyat írni, amire reagálni is lehet. Különösen igaz ez a harci jelenetekre. Mutatom. "Előre lendültem, bemostam neki egyet, a földre vittem és addig rugdostam, míg nem nyöszörgött." Ez rossz. "Előre lendültem, és megpróbáltam megütni őt, hogy aztán a földre vihessem." Ez pedig így jó. Erre kéretik fokozottan odafigyelni! Ami még ide tartozik: nem szeretjük a túlzottan erős karaktereket. Ha szuperhőst akarsz, aki repül, lézert lő a szeméből, megemel egy kamiont és lepattannak róla golyók, sajnos nem itt a helyed.
10.
Mindenkinek vannak egyedi ötletei. Viszont arra kérünk benneteket, hogy szorítkozzatok a világleírásban olvasottakra (mind járművek, mind fegyverek, mind bármi más terén) és ha olyan ötletetek van, amit ott nem láttok, forduljatok hozzánk. Tudjuk, hogy sok felől lehet ötleteket meríteni, de az, hogy itt vagy ott is volt ilyen, számunkra nem érv. Amennyiben a játékos ötlete nem mondd ellent élesen a játék világának, tárgyalásra fogjuk bocsátani a dolgot.